CRM - Müşterilerinizi tanımak, anlamak ve çözüm üretmek- Veribis
Müşteri İlişkileri Yönetimi`nin (Customer Relationships Management) ne olup olmadığı hakkında bilgilendirme
CRM,müşteri ilişkileri,firma,kişi,müşteri,süreç,çözüm,ilişki,uygulama
15689
post-template-default,single,single-post,postid-15689,single-format-link,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_top,qode-theme-ver-9.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

CRM

CRM

CRM Türkçe anlamı ile Müşteri İlişkileri Yönetimi

Crm; Ticaret kavramı kadar eski bir kavramdır. Çok kısa bir tanım yapmak gerekirse Müşteriyi tanımak, anlamak ve çözüm üretmek için gerekli tüm süreçlerdir diyebiliriz.

CRM’in Kapsamı

Özet bir anlatımla CRM`in kapsamı müşterilerinizle olan iş süreçlerinizi etkin ve koordineli bir şekilde yönetmektir.

CRM’in Amacı

Özet bir cümle ile var olan müşterilerinizi kaybetmemek ve yeni müşteriler kazanmaktır.

İşletmenin kazanç merkezide müşterileriniz. Ürün satışı yapan işletmeler az iken, işletmeler çok mutlu idi. İstedikleri fiyatlara ürün ve hizmet satışı yapabiliyorlardı. Müşteri alternatifi olmadığından bu işletmeleri tercih ediyorlardı. Artık zaman değişti. Teknoloji ilerledi. Dünyada yeni çıkan bir ürünün yayılması sadece günler hatta saatlerle sınırlı. İşletme sayıları arttı, farklı fiyat ve kalitelerde ürünler yaygınlaştı. Müşteri şimdi kendisine uygun olan ürün ve hizmeti satın alıyor. İşletmeler çalıştıkları müşterileri kaybetmemek ve yeni müşterileri kazanmak için ciddi emek harcıyorlar.

Müşterisini tanıyan, buna göre ürün hizmet geliştirerek piyasaya çıkan işletmeler karlılıklarını ve devamlılıklarını sağlayabiliyorlar. Veribis CRM müşterilerinizi tanımanız için size yardımcı oluyor. Bir işletme, müşteri dili geliştirmenizi sağlıyor. Herkes Müşteri ile aynı dili konuşuyor, müşteri kendisi ile ilgilendiğinizi biliyor, kendisine çözümler üretilmesinden mutlu oluyor.

 

Müşterinize nasıl ulaşıyorsunuz? Telefonla, e-posta ile, ziyaret ederek vs. Seçenek çok, bunlardan birçoğunu kullanıyorsunuzdur. Peki müşteriniz sizin kendisi ile olan ilişkinizden memnun mu ? Yanlış teklifler, yanlış siparişler, yanlış kişilere yanlış bilgiler, yanlış hitaplar, yanlış fiyatlar. . . Operasyonel süreçlerinizi kontrol altına alır, müşteri ziyaretlerini, yapılacak işleri, teklifleri, siparişleri, faturalamaları, satış pazarlama aktivitelerinizi yönetir. Gerekirse farklı uygulamalar ile entegre çalışır ve süreçlerinizi doğru ve kısa zamanda çözümler.

 

Bir CRM uygulaması olan Veribis CRM , analitik düşünmenizi sağlar, müşterilerinize, müşteri temsilcinize ait verilerin, depolanması, analiz edilmesi ve sizler için raporlanacak bilgi haline dönüşmesini sağlar, hatta tahminlerde bulunarak size alternatif yollarda gösterir. Sizler için geliştirdiğimiz ve her geçen gün geliştirmeye devam ettiğimiz Sanal Müdür, zamandan bağımsız olarak sizin adınıza sürekli düşünür, kritik bilgileri anında tanımlı kişiye e-posta ile bilgilendirir.

No Comments

Post A Comment