Veribis, CRM konusundaki 1995 yılında gelen tecrübesiyle, kendi ürünleri dışında farklı ürünlere de danışmanlık vermektedir. Bu danışmanlıklar aşağıda belirtilmiştir.
Veribis, CRM in önemli konularından biri olan var olan müşteriyi kaybetmemek konusunda kullanmakta olduğunuz ERP uygulamasından CRM kapsamında veri alarak analiz yapmaktadır.
Veribis, kullanmakta olduğunuz veya düşündüğünüz uygulamalar ile VeribisCRM ya da farklı uygulamaları tek bir platformda birleştirmektedir. Bu sayede verileriniz bir noktada bilgiye dönüşmektedir.
Veribis, istatistiksel veri analizlerini kullanarak size özel raporlar oluşturabilmektedir. Rekabetin sürekli arttığı günümüzde maliyet, stok, müşteri ilişkisini iyi kurgulayarak, doğru zamanda doğru yerde doğru ürünle bulunan firmaların kazançlarını artırmalarını hedeflemektedir.
Farklı zamanlarda müşterilerinizi veya ofis çalışanlarınızı dinlemeniz ve buna göre aksiyon almanız firmanız için fayda sağlayacaktır. Veribis müşteri memnuniyetine giden yolda doğru sorular ve doğru analizler ile müşterilerinizi kaybetmeden önce tedbir almanız noktasında da size hizmetler sunmaktadır.
E-Ticaret in yaygınlaşması ile yeni bir sorun yumağı da oluşmaya başladı. Sitemde ürün yok satmamalı, müşteri girdiğinde aradığı ürün sitede bulunmalı.
Müşteri siteye girdiğinde ne alacağını önceden bilebilmek önemli bir konu. Biliyorsanız bu ürünü stokta bulundurmanızda ikinci önemli konu. Bu nedenle tedarikçi siparişleri ile müşteri siparişi arasındaki ince yolda sitenizde minimum stok bulundurma konusunda Veribis size yardımcı olmaktadır.