Veribis CRM’ e Genel Bakış
Veribis CRM de genel süreç; Fırsat ile başlar Sözleşme ile sonuç bulur. Bu süreçte;
Firma
Müşterilerinizin bağlı olduğu firmaya yönelik; ticari bilgileri, adres bilgilerini, iletişim bilgilerini kayıt altına alabileceğiniz Firma Ekle Formu yer almaktadır. Bu formun elemanları üzerinde istediğiniz gibi eklemeler, çıkartmalar veya düzenlemeler yaptırabilirsiniz.
Kişi
İlişkili olduğunuz firmanın çalışanlarını kayıt altında tutabileceğiniz gibi firma olarak gelmeyen, ya da firmasını bilmediğiniz kişilerin de en genel bilgisinden en özel onanına kadar kayıt altında tutabilirsiniz. Kişilerin detaylı bilgilerini, geçmiş eylemlerini inceleyebilirsiniz. Bu başlık altında sizlere tüm kişi listesi de sunulmaktadır.
Fırsat
Fırsat; size iş olarak dönebilecek firma ve ya kişilerin keşfedildiği aşamadır. Yolda giderken, biriyle konuşurken, bir film izlerken ve herhangi bir aktivite anında gözünüze ilişen kulağınıza gelen iş imkanıdır. Bu aşamanın en belirli handikabı geçici bir bilgi olmasıdır. Geçici olmasının en büyük dezavantajı ise ilerleyen aşamalara taşımak için eldeki bilgiyi anlık olarak kaydedemememiz, daha sonrası için planlayamamamızdır. Fırsat Formu ile görmüş olduğunuz tüm imkanları, elde olan verileri ile kayıt altında tutabilecek ve bu bilgilerle ileriye dönük planlamalar yapabileceksiniz. Kayıt altına aldığınız fırsatları yakından takip edebileceksiniz. Fırsatlara yönelik raporlar türetebileceksiniz.
Aktivite
Girmiş olunan bir fırsattan yola çıkılarak, ilgililerle iletişim kurulması veya müşterilerimizle içerisinde bulunduğumuz iletişim süreçlerinin tamamına ait detayları Aktivite formu aracılığıyla kayıt altına alabiliriz. Böylece kişilerin günlük planlarına uygun çalışıp çalışmadıklarını, kimlerle ne şekilde iletişim kurulduğunu, sonucunda ne elde edildiğini takip edebiliriz.
Bunu yanı sıra fırsatların peşini de bırakmamış oluruz. Sürekli bir iş sirkülasyonu gerçekleşmiş olur. Sizler daha almış olduğunuz bu kayıtlar ile geçmiş dönemde kimlere ulaştığınızı, kimlere kendinizi anlattığınızı görebileceksiniz. İleriye dönük iş planlamaları yapabileceksiniz.
Teklif
Gerçekleştirmiş olduğunuz aktivitenin sonunda, muhatap aldığınız kurum veya kişiye özel teklifler hazırlayabileceksiniz. Teklif içerisindeki ürünleri ister CRM ekranından isterseniz ticari programınızdan getirtebileceksiniz. Hazırlamış olduğunuz teklifin çıktıya hazır bir şekilde ilgililer ile paylaşabileceksiniz.
Bunun yanı sıra tekliflerin süreçlerini( kazanıldı, kaybedildi, Açık, Kapalı vb) ayrıntılı bir şekilde takip edebileceksiniz.
Sözleşme
Göndermiş olduğunuz teklifin olumlu sonuçlanması halinde karşı tarafın imzalaması için sözleşme hazırlayabileceksiniz. Geçmiş dönemdeki sözleşmelere, sözleşmelerin sizlere getirisine vb bir çok rapora ulaşabileceksiniz.
Ürün
Bu başlık ile isterseniz yeni ürün tanımlayabilirsiniz. Tanımlamış olduğunuz bu ürünü, teklif ve sözleşmelerde kullanabilirsiniz. Veribis CRM’ in size sunmuş olduğu entegrasyon uygulaması sayesinde kullanmış olduğunuz ticari programda ki verileri bura da listeleyebilirsiniz.
Sipariş
Bu başlık altında; kazanılmış tekliflerin içerikleri yer almaktadır. Bir teklif kazanıldığında, ticari programınızda anında siparişi oluşturulur. Böylece iki iş yapma zahmetinden kurtulmuş olursunuz.
Raporlar
Yukarıda belirtilen tüm listelerin ve raporların yanı sıra, almış olduğunuz veriler harmanlanarak, sizin bulunduğunuz ana ait raporlar çıkartılabilmektedir. Bu raporların gösterimi çeşitli şekillerde yapılabilmektedir.