Veribis CRM - Veribis
16 yıllık tecrübemiz ile Türkiye şartlarına uygun geliştirdiğimiz çoklu kullanıcı ve farklı dil desteklerine sahip VeribisCRM ile müşteri ilişkilerinizi etkin ve hızlı şekilde yönetebilirsiniz.
crm,crm nedir,crm özellikleri,crm açılımı, crm müşteri ilişkileri yönetimi,müşteri ilişkileri yönetimi,crm yönetimi,crm programı,crm programları,crm yazılımı,b2b,teknik servis programı
16172
page-template-default,page,page-id-16172,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_top,qode-theme-ver-9.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Veribis CRM

Veribis CRM, 1990’lı yıllara dayanan çok farklı sektörlerdeki tecrübelerimiz ile satışa sunduğumuz bir CRM yazılımıdır.

Veribis CRM’in operasyonel yanı ile müşterilerinizi kaydedebilir, aktivite planlayabilir, ziyaretler düzenleyebilir, fırsat, teklif, sipariş takibi yapabilirsiniz. Gerekirse farklı uygulamalar ile entegre çalışır ve süreçlerinizi doğru ve kısa zamanda çözümler.

Veribis CRM analitik düşünmenizi sağlar, müşterilerinize ait verilerin, analiz edilmesi ve sizler için raporlanacak bilgi haline dönüşmesini sağlar, hatta tahminlerde bulunarak size alternatif yollarda gösterir. Sizler için geliştirdiğimiz ve her geçen gün geliştirmeye devam ettiğimiz Sanal Müdür, zamandan bağımsız olarak sizin adınıza sürekli düşünmektedir.

Veribis CRM Responsive Ekran Görünümleri

CRM Nedir?

CRM (Customer Relationship Management) “Müşteri İlişkileri Yönetimi” anlamına gelmektedir. Müşteri memnuniyeti ve beraberinde karlılık en önemli amacıdır. Tanımın elemanlarını ayrı ayrı incelemek gerekirse;

Müşteri: Kelime anlamı olarak; bir mal veya hizmeti bir bedel ödeyerek alan kişi veya kuruma müşteri denir.  “Çoğu zaman insanlar, siz onlara gösterene kadar neye ihtiyaç duyduklarını bilmezler.

İlişki: İki şey arasında karşılıklı ilgi, bağ, münasebet, temas. Yapılan eylemlerden ilgili kişilerin haberdar olma durumu da denilebileceği gibi sürecin aktif rol oynayanları olmak şeklinde de tanımlanabilir.

Yönetim: Yönetim, amaçların etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştirilmesi için koordinasyonu sağlamaya yönelik çalışmaların tümünü ifade eder. Yönetim işletmeyi oluşturan unsurların uyumlu çalışmasını sağlayan bir süreçtir.
Bu süreç:

  • Planlama
  • Organizasyon
  • Yürütme
  • Koordinasyon
  • Kontrol aşamalarından oluşur.

CRM Neden Önemlidir?

Şirketinizin bünyesinde bir üretim mevcutsa bunun en önemli muhattabı müşterilerdir. Buradan yola çıkıldığında, müşteriyi göz önünde bulundurmalı, onun istek ve ihtiyaçlarına en iyi şekilde karşılamalısınız. Bunu yapabilmek için öncelikle şu soruya cevap verebilmek gerekiyor.

Rakipler her geçen gün artarken, pazar sürekli değişirken, müşteri ile irtibat kurmak zorlaşmışken, olan müşteriyi garantilemek imkansızken, nasıl karlılık sağlayacağız?

Her gün elinizden bir dolu bilgi geçiyor. Ahmet bey, Mavi A.Ş.,  İhtiyacı varmış, konuşulmuş, düşünecekmiş… Aynı bilgiler farklı şekilde yarında önünüze gelecek.. Siz geçmişe dönük kaç tanesini hafızanızda tutabileceksiniz? Kaç tane fırsatın kaçtığını, kaç kişiyle görüşüldüğünü, hangi çalışanın neler yaptığını, müşteri adayının süreçte neler yaşadığını nasıl takip edeceksiniz?

CRM bu noktada devreye giriyor. Müşterinin ilişkili olduğu tüm süreçlerin verisini barındırarak, sizlerin süreci yönetebilmeniz için kolaylıklar sağlıyor. Öncesin de piyasa da sizin ürününüze rakip bir elin parmağı kadar ürün varken, her geçen gün seçenek artıyor.. Bu durumda üreticinin kendi farkını ortaya koyabilmesi ve  kendi çalışma sahasını belirleyebilmesi için müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde belirlenmesi gerekiyor. Bunu yapabilmenin en iyi yolu; müşteri ile yakın temas ve bu temasların kayıtları…

Neden Veribis CRM?

  • Müşteriye ait verileri kayıt altında tutabileceğiniz, açık ve anlaşılır form tasarımlarının olması,
  • Ticari programınızla entegre çalışabiliyor olması,
  • İsteklerinizi göz önünde bulundurarak, size özel tasarımlar sunuyor olması,
  • Müşteriyi fark ettiğiniz andan, ürünü teslim ettiğiniz ana kadar gecen süreci çok yönlü takip edebiliyor olmanız,
  • Sizler için hazırlanmış, çeşitli rapor gösterimlerinin olması,
  • Telefon, tablet, bilgisayar ekranlarına uyumlu olması,
  • İstediğiniz yerden ulaşabiliyor olmanız,
  • Sınırsız dil desteğinin olması,
  • Teklif veya sözleşmelerinizi dökümante edebiliyor olması gibi seçenekler Veribis CRM uygulamasını piyasadaki diğer uygulamaların önüne taşımaktadır.

Veribis CRM’ e Genel Bakış

Veribis CRM de genel süreç; Fırsat ile başlar Sözleşme ile sonuç bulur. Bu süreçte;

Firma

Müşterilerinizin bağlı olduğu firmaya yönelik; ticari bilgileri, adres bilgilerini, iletişim bilgilerini kayıt altına alabileceğiniz Firma Ekle Formu yer almaktadır. Bu formun elemanları üzerinde istediğiniz gibi eklemeler, çıkartmalar veya düzenlemeler yaptırabilirsiniz.

Kişi

İlişkili olduğunuz firmanın çalışanlarını kayıt altında tutabileceğiniz gibi firma olarak gelmeyen, ya da firmasını bilmediğiniz kişilerin de en genel bilgisinden en özel onanına kadar kayıt altında tutabilirsiniz. Kişilerin detaylı bilgilerini, geçmiş eylemlerini inceleyebilirsiniz. Bu başlık altında sizlere tüm kişi listesi de sunulmaktadır.

Fırsat

Fırsat; size iş olarak dönebilecek firma ve ya kişilerin keşfedildiği aşamadır. Yolda giderken, biriyle konuşurken, bir film izlerken ve herhangi bir aktivite anında gözünüze ilişen kulağınıza gelen iş imkanıdır. Bu aşamanın en belirli handikabı geçici bir bilgi olmasıdır. Geçici olmasının en büyük dezavantajı ise ilerleyen aşamalara taşımak için eldeki bilgiyi anlık olarak kaydedemememiz, daha sonrası için planlayamamamızdır. Fırsat Formu ile görmüş olduğunuz tüm imkanları, elde olan verileri ile kayıt altında tutabilecek ve bu bilgilerle ileriye dönük planlamalar yapabileceksiniz. Kayıt altına aldığınız fırsatları yakından takip edebileceksiniz. Fırsatlara yönelik raporlar türetebileceksiniz.

Aktivite

Girmiş olunan bir fırsattan yola çıkılarak, ilgililerle iletişim kurulması veya müşterilerimizle içerisinde bulunduğumuz iletişim süreçlerinin tamamına ait detayları Aktivite formu aracılığıyla kayıt altına alabiliriz. Böylece kişilerin günlük planlarına uygun çalışıp çalışmadıklarını, kimlerle ne şekilde iletişim kurulduğunu, sonucunda ne elde edildiğini takip edebiliriz.

Bunu yanı sıra fırsatların peşini de bırakmamış oluruz. Sürekli bir iş sirkülasyonu gerçekleşmiş olur. Sizler daha almış olduğunuz bu kayıtlar ile geçmiş dönemde kimlere ulaştığınızı, kimlere kendinizi anlattığınızı görebileceksiniz. İleriye dönük iş planlamaları yapabileceksiniz.

Teklif

Gerçekleştirmiş olduğunuz aktivitenin sonunda, muhatap aldığınız kurum veya kişiye özel teklifler hazırlayabileceksiniz. Teklif içerisindeki ürünleri ister CRM ekranından isterseniz ticari programınızdan getirtebileceksiniz. Hazırlamış olduğunuz teklifin çıktıya hazır bir şekilde ilgililer ile paylaşabileceksiniz.

Bunun yanı sıra tekliflerin süreçlerini( kazanıldı, kaybedildi, Açık, Kapalı vb) ayrıntılı bir şekilde takip edebileceksiniz.

Sözleşme

Göndermiş olduğunuz teklifin olumlu sonuçlanması halinde karşı tarafın imzalaması için sözleşme hazırlayabileceksiniz. Geçmiş dönemdeki sözleşmelere, sözleşmelerin sizlere getirisine vb bir çok rapora ulaşabileceksiniz.

Ürün

Bu başlık ile isterseniz yeni ürün tanımlayabilirsiniz. Tanımlamış olduğunuz bu ürünü, teklif ve sözleşmelerde kullanabilirsiniz. Veribis CRM’ in size sunmuş olduğu entegrasyon uygulaması sayesinde kullanmış olduğunuz ticari programda ki verileri bura da listeleyebilirsiniz.

Sipariş

Bu başlık altında; kazanılmış tekliflerin içerikleri yer almaktadır. Bir teklif kazanıldığında, ticari programınızda anında siparişi oluşturulur. Böylece iki iş yapma zahmetinden kurtulmuş olursunuz.

Raporlar

Yukarıda belirtilen tüm listelerin ve raporların yanı sıra, almış olduğunuz veriler harmanlanarak, sizin  bulunduğunuz ana ait raporlar çıkartılabilmektedir. Bu raporların gösterimi çeşitli şekillerde yapılabilmektedir.