Veribis MUAYENE - Veribis
16 yıllık tecrübemiz ile Türkiye şartlarına uygun geliştirdiğimiz çoklu kullanıcı ve farklı dil desteklerine sahip VeribisCRM ile müşteri ilişkilerinizi etkin ve hızlı şekilde yönetebilirsiniz.
crm,crm nedir,crm özellikleri,crm açılımı, crm müşteri ilişkileri yönetimi,müşteri ilişkileri yönetimi,crm yönetimi,crm programı,crm programları,crm yazılımı,b2b,teknik servis programı
16167
page-template-default,page,page-id-16167,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_top,qode-theme-ver-9.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Veribis MUAYENE

Günümüzde teknoloji ne kadar ilerlemiş olsa da hastanelerde yaşanan kargaşa çözümlenememiştir. Bu da beraberinde huzursuzlukları, merak etmeyen toplumu, kullanılamayan bilgiyi getirmektedir.  Veribis MUAYENE  ile sizlere iki başlık tanımlanmıştır. Bunlar; hasta ve randevudur. Sizler hastane veya kliniğinizin ihtiyaçlarına göre bu başlıkları arttırabilirsiniz.

Veribis Muayene

Veribis MUAYENE -Hasta

Hastanın; kapıdan girdiği andan işlemlerinin sonuçlandığı ana kadar geçen sürede alınabilecek tüm veriler alınıyor. Hastanın şahsi, verileri, evrakları, şikâyet geçmişi, yapılan tetkikler tamamı…

Bunun yapılmasında ki amaç, hastanın geçmişe ve ileriye dönük analizini gerçekleştirebilmek hem hastaya hem de ilgilenen kişilere bilgilendirme noktasında kolaylık sağlamaktadır.

Hastanelerde ki aşılamamış sorunlardan bir tanesi hastayla veya doktorla iletişim kurulamamasıdır.  Bunun sonucu olarak da hastalar doktorları doktorlarsa kısıtlı zamanı sebep gösterirler. Veribis MUAYENE bu sorunu ortadan kaldırabilmek için hastaya özel raporlar türetebilmektedir. Böylece hasta kendi hastalık geçmişini inceleyebilecek, kendisine konulmuş teşhisleri, kimlerin tanı koyduğunu, hangi ilaçları yazdıklarını görüntüleyebilecektir. Bunun yanı sıra geçmişte istenilen evraklarına da bu sistem üzerinden ulaşabileceklerdir.

Veribis MUAYENE – Randevu

Hastanelerimiz de yaşanan bir diğer sorunsa, randevu sistemlerinin anlaşılmakta zorluk çekilen arayüzleridir. Bu durum da hastalar veya hasta yakınları çağrı merkezlerini aramaktadır. Burada da çeşitli sorunlarla karşılaşabiliyorlar. Bu bazen çağrı merkezlerinin yoğunluğu, bazense çalışanların ilgisizliği olabiliyor.

Bir hastanın randevu kaydını almak hem zaman kaybı olurken, birde toplumsal sorun haline gelmektedir. Veribis bu sorunu en aza indirmek için, hasta memnuniyetini göz önünde bulunduran randevu formları düzenlemiştir. Bu formu hasta ihtiyaçlarına göre genişletebilir veya daha da özet hale getirebilirsiniz.

Burada doktorlara ve bunun yanı sıra hastane çalışanlarına yönelik listeler bulunmaktadır. İlgili kişiler; açık randevulardan gününün planlamasına ulaşabilirlerken, kapalı olan randevulardan gün içinde yaptıkları görüşmelere ve ayrıntılarına da ulaşabilmektedirler.

Dilerlerse takvim arayüzü ile ileriye dönük çalışma dağılımlarını görüntüleyebilirler.

Veribis MUAYENE ile Raporlama

  1. Hastaneler hangi kimlere hangi teşhisi koymuş,
  2. Hastalıkların görülme oranları,
  3. Hastalıkların görüldüğü yaş aralıkları,
  4. Gün içinde gelen hasta sayısı,
  5. Gün içinde yapılan tahlil sayısı,
  6. Sonuçlanmış hasta hikayeleri,
  7. Sonuçlanmış hasta hikayeleri,
  8. Hasta şikayetleri
  9. Çalışan sorunları

gibi akla gelebilecek, incelenebilecek, ileriye dönük gelişim sağlamanızı sağlayacak tüm verileri ve anlamlı anlaşılır raporlar haline getirebilirsiniz.